Sok kicsi 2in1: Nyereményjáték és jócselekedet!

2011.11.21. 09:00 tisztatészta

2009-ben a karácsonyi jótékonysági akciók sorába beálltak a gasztrobloggerek is, "sok kicsi" névre keresztelt kezdeményezésükkel. Azóta, minden évben útjára kel és a befolyt összegből rászoruló gyermekeket támogat. 

 

Eddig „más szemmel” követtem az eseményeket. Naponta figyeltem a 15 blogger és 15 szervezet felajánlását, aztán a támogatást elutalva válogatni tudtam a nyeremények között és egyben eljátszottam a gondolattal, hogy megnyerem az általam választott felajánlást...
az étteremben ülve, kissé tanácstalanul lapozgattam az étlapot, majd végül egy ’mindentudó’ pincér segítségével összeállt a többfogásos vacsora. A pincérek sürögtek, forogtak, hozták a finomabbnál finomabb ételeket és a hozzá illő, finom borokat. 

A vacsora befejeztével Bíró Lajos közeledett felém szakácskönyvével, de megzavartak és visszacsöppentem a való világba. Nem lehet így vége… ezért a dolgom végeztével, a dedikálás idejére még elkalandoztam. Aztán a munka és a karácsonyi készülődés mellett megfeledkeztem a nyereményjátékról, így a sorsolást már nem követtem nyomon.  Már sejtitek ugye?
Igen, nyertem, jött az üzenet nemisbéka főszervezőtől, hogy "sok szeretettel gratulálok, te nyerted meg a 2010-es sok kicsi keretében Bíró Lajos és a Bock Bisztró felajánlását." - pont ahogyan elképzeltem. :)
Boldogsággal töltött el a hír... életem első nyereménye!
Teltek a hónapok, időközben megálmodtam a tisztatésztát és blog írásba kezdtem. Eljött a vacsora felejthetetlen estéje, majd megíródott a köszönőlevél egy kérdéssel a végén: hogyan lehetnék nyertesből felajánló? 
Hát így lettem... ez a története felajánlóvá válásomnak, így kerültem be kezdő blogíróként a sok kicsi 15 gasztrobloggere közé. 
Az idei évben a sok kicsi a Menedékház Alapítványt, azon belül a családok átmeneti otthonait karolja fel.

Az akció pontos részleteit ITT olvashatjátok!

A felajánlásom:

Egy MARCATO ATLAS 150 típusú, kitűnő minőségű olasz tésztagép, mely a tészta nyújtására valamint szélesmetélt és cérnametélt készítésére alkalmas. A friss tésztához jó minőségű liszt is szükséges, így a nyeremény része 5 kg olasz, kiváló minőségű durumbúzadara melyből könnyedén gyúrható tojással és tojás nélkül is friss tészta, s melyet én is előszeretettel használok tésztás kísérletezéseimhez. A nyeremény átvehető személyesen Pécsett egy tetszőleges formájú friss tészta elkészítése és az ebből készülő tésztavacsora elfogyasztása kíséretében vagy elpostázom bel- és külföldre egyaránt, a kedves nyertes kérésének megfelelően. 

photo by nemesrobi

Játssz, hogy segítve nyerj! 

Értesülj a legfrissebb felajánlásokról a sok kicsi facebook oldalán: ITT
Kövesd tésztás kísérletezéseimet:
ITT

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztateszta.blog.hu/api/trackback/id/tr963395953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása