Játékra fel! Készíts friss tésztát!

2011.10.26. 12:00 tisztatészta

Köszönöm, hogy itt vagytok és köszönöm, hogy már ennyien csatlakoztatok az utazáshoz a tészták világába és azt is, hogy nyomon követitek kísérletezéseimet. A 'tisztatészta Facebook oldalán' meginterjúvoltalak benneteket, hogy melyik a kedvenc tésztaformátok. Ezt azzal a szándékkal tettem, hogy a következő, vagyis a mostani játékra a válaszok alapján könnyebben összeállíthassak egy tésztás ajándékcsomagot. A válaszokat olvasva azon gondolkoztam, hogy ez nem jó ötlet, hiszen egy száraztészta csomag nem fog ösztönözni benneteket friss tészta készítésére. Hát, ez az oka, hogy meggondoltam magam. Meggondoltam, mert a célom az, hogy Ti is beálljatok a sorba, Ti is készítsetek friss tésztát, érezzetek rá az ízére és váljon szokásotokká. :)

Olvasóim közül egy, szerencsés tulajdonosa lehet a képen látható 5 féle adaptert tartalmazó MARCATO REGINA csőtésztakészítő gépnek. Ez a megfelelő eszköz a gyors kivitelezéshez, megkönnyíti a munkát, felgyorsítja a friss tészta készítésének folyamatát. Az egyszerűség mellett biztonságos is, ezért a gyerekeket is bevonhatjuk a munkába. A dolgunk egyszerű: tésztát gyúrunk, a gép tetejébe töltjük, kiválasztjuk a kívánt formát és miközben tekerjük a gép fogantyúját a kinyomott tésztát a megfelelő hosszúságúra vágjuk, így ni:

 
Hogyan lehetsz Te a szerencsés? 
- írd meg a tisztateszta@gmail.com e-mail címre annak a kettő tésztának a nevét, amelyet MARCATO REGINA tésztagéppel  készítettem és amihez  bejegyzést írtam a tisztatészta blogoldalán. 
A játék most indul, lehet kutakodni a bejegyzések között!
A válaszokat 2011.11.11-én, éjfélig várom a tisztatészta e-mail címére!
Sorsolás másnap, szombaton. A nyertest e-mailben értesítem. 
Csatlakozz 'tisztatészta Facebook oldalához', oszd meg ismerőseiddel, hátha kedvet kapnak és ők is csatlakoznak kalandos utazásunkhoz a tészták világába. 
Játszani kötelező, elvárt és ajánlott! ;) 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztateszta.blog.hu/api/trackback/id/tr533330760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MissMarple 2011.10.26. 12:45:03

Micsoda ajándék! Máris kutakodom, hátha ennél a játéknál rám mosolyog a szerencse! :))

Coryk 2011.10.27. 18:46:17

Már én is kikutakodtam. Többször is szívesen nézegetem ezt a blogot. Most a 4 napos szünet alatt biztos elkészítem valamelyiket.

tisztatészta 2011.11.13. 19:35:52

Kedves Tésztaimádók! A random.org segítségével kisorsoltam a Regina csőtésztakészítő gép tulajdonosát. Fortuna a 29. sorszámmal rendelkező helyes megfejtőnek kedvezett. Gratulálok! A többiek pedig ne csüggedjenek, ígérem, lesz még lehetőség játszani! Szép napot kívánok mindenkinek!
Üdv, a tésztáslány :)
süti beállítások módosítása