VKF - levelet kaptam

2012.09.15. 08:03 tisztatészta

vagyis: Vigyázz, kész, főzz!  Immáron a 51. forduló, melynek témája: Zöldfűszerek és levélzöldségek
A téma adott az érdeklődésem pedig a tésztára összpontosul, így az elmém a kapcsolatuk szorosabbra fűzése érdekében megtett mindent. Ölelték, érintették egymást, végül eggyé váltak... de melyiket válasszam?!
Amikor ötletek gyülekeznek az elmémben és döntenem kell, egy pillanatra mindig elbizonytalanodom... az elmém a gondolataim csataterévé változik, egyre több érv és ellenérv sorakozik egymással szemben, egy-egy ötlet mögött. Mielőtt a csatába hívó kürt szava megszólalna, megállok egy pillanatra és kiürítem az elmém. Ilyenkor csend van és nyugalom, az ötletek visszavonulnak és várják a döntést. A háborús övezet egy csodás szigetté változik, ahol béke és szeretet uralkodik. Ebbe a világba helyezem az ötleteket és szemlélem őket tiszta szeretettel. Hagyom, hogy az érdeklődésem hozza meg a döntést, mert ahol az érdeklődés, ott a koncentráció. 
" A koncentráció az érdeklődést követi - az érdeklődés árnyéka." OSHO

Imádom a rozmaring illatát... az illatot, mely gyermekkoromba repít vissza. Pedig csak egy illat,  melynek intenzitását az emlékeim erősítik, mely mosolyt csal az arcomra és segít a döntést meghozni, hogy:  "Melyiket válasszam?" 

Rozmaringgal gyúrt friss tészta

Mindenkinek megvan a saját receptje, ezért én sohasem azt írom le hogyan kell, hanem azt, hogyan készítem. Használd a saját receptedet, csak tégy bele friss, apróra vágott rozmaringot.  

friss rozmaringgal gyúrt tagliatelle.jpg
A frissen vágott illatos rozmaring ágról letördeltem a leveleit, majd apróra vágtam. Összekevertem a liszttel (bio tönkölybúza fehérlisztet használtam), beleütöttem a tojásokat (minden tíz deka liszthez egy tojást adtam),  csipet sót használtam, majd gyúrtam és gyúrtam a tésztát, pihentettem, végül vékonyítottam és formára vágtam.

Megvalósítás előtt úgy gondolok a tésztáimra, mint egy csodára. Minden tészta egy csoda. Az anyag és a képzelet, vagyis a látható és a láthatatlan találkozása által válik a "csoda" valósággá. Íme:

tészta_rozmaringgal gyúrva.jpg

rozmaringos_friss_tagliatelle.jpg

2 komment

Címkék: vkf friss tojásos tészta géppel formázott színes/ízes tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztateszta.blog.hu/api/trackback/id/tr14773416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzias2.blogspot.com 2012.09.20. 09:24:36

Áprilisban könnyek között olvastam, hogy nem folytatod a blogot. Aztán nemrégiben örömmel láttam, hogy mégis:)! És most azt láttam, hogy 3. helyezést értél el a Goldenblogon! Szeretettel gratulálok :)!!

tisztatészta 2012.09.29. 09:49:45

@hzias2.blogspot.com: Nagyon szépen köszönöm a soraidat és a gratulációt! <3
süti beállítások módosítása