Vigyázz, kész, ŐSZ! - 52. forduló

2012.09.25. 11:43 tisztatészta

... akarom mondani Vigyázz, kész, FŐZZ!
Nyárikonyha jóvoltából a VKF 52. fordulójának háziasszonyaként jelentkezem és ezúton is köszönöm a megtisztelő felkérést. Kíváncsian vetettem bele magam a VKF előtörténetébe (melyet Selectfood Alíz gyűjtött csokorba) és örömmel konstatáltam, hogy a megálmodott téma előzményekbe nem ütközik. A témámban minden benne van... minden, amit szeretek. Semmiből sincs kedvencem, de mindenből van egy, amit jobban szeretek, mint a többit. :) 
Az évszakok között ilyen az ŐSZ, a tájak közül az ERDŐ, az ételek sokaságából pedig jöhet minden, ami TÉSZTA.

'Minap a kanapén feküdtem és zakatolt az elmém... tészta, ősz, erdő, VKF... egyszer csak elnyomott a fáradság, elszenderedtem...
... az erdő felé sétáltam, fújni kezdett az őszi szél, a színes levelek szárnyra keltek és egészen az erdő mélyéig kísértek. Üres kosarat lengettem és vidáman haladtam a kijelölt úton. Egyszer csak hangokat hallottam... megálltam, leültem egy fa tövébe, lehunytam a szemem és a hangokra fókuszáltam. Nem, kizárt dolog, a fák nem beszélnek, biztosan csak álmodom... de a hangok szavakká, majd mondatokká álltak össze. 
Az erdő szelleme beszélt hozzám... először féltem, a szememet sem mertem kinyitni. Aztán a kellemes hanggal a béke fuvallata érkezett, elárasztotta a testemet és odaátról valami megtöltötte. Valami, ami által szárnyra keltem, ami az erdő minden zegzugába elrepített és valaki, aki az erdő minden kincsét megmutatta és minden lakóját bemutatta. Csodálatos utazás volt... amikor kinyitottam a szemem, a kosaram telis-tele volt az őszi erdő által nyújtott táplálékkal. Megköszöntem az erdő szellemének, hogy segítségemre sietett és engedélyt adott arra, hogy az erdő élővilágából táplálékként kóstolót vigyek haza. Visszaindultam az ösvényen és egyre nehezebbnek éreztem a lábaimat, minden elsötétült... majd hirtelen felébredtem és rádöbbentem, hogy csak álmodtam.'

Álmodtam, méghozzá a Vigyázz, kész, főzz 52. fordulójának a témáját, ami nem más, mint:

TÉSZTAFALÓ ERDŐLAKÓ
avagy a tészta házassága az őszi erdő "gyümölcseivel"

A tésztáról: lehet minden, ami tészta (gyúrt, kevert, felvert stb.), a lényeg, hogy szívvel-lélekkel és saját kézzel készüljön.
Az őszi erdő "gyümölcseiről": lehet minden ehető, amit az őszi erdő rejt magában (erdei bogyók, vadgyümölcsök, gombák, vadak húsa stb.) A saját kézzel részt kihagynám, fő a biztonság! Vadon az gyűjtsön, aki biztosan felismeri, amit gyűjt. A gyűjtött gombákat gombaszakértővel ellenőriztessétek! Fagyasztott és szárított termékeket is felhasználhattok.
Segítségért kattintsatok ide: Erdőkóstoló

A pályaműveket 2012. október 31. napjáig várom a 
tisztateszta@gmail.com címre. 

Aki nem ír blogot, de lelkes és szeretne részt venni a játékban, az a receptet fotóval együtt küldje el a megadott határidőig a fent megjelölt e-mail címre.

Én tovább álmodtam és már Ősz-öm, iszom! :) Álmodjatok Ti is!!! Kalandra fel!

Szólj hozzá!

Címkék: vkf

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztateszta.blog.hu/api/trackback/id/tr214799169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása